Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Згідно з українським законодавством (ЗУ «Про захист прав споживачів»), практично будь непродовольчий товар належної якості може бути без якихось особливих причин обміняний (або, в окремих випадках, повернений продавцю з грошовою компенсацією) протягом 14-ти днів з моменту покупки, якщо дотримані наступні умови: - збережений товарних вигляд, пломби, ярлики; - не постраждали споживчі властивості товару; - товар не використовувався покупцем; - у покупця є розрахункові документи, що підтверджують купівлю (напр. касовий чек) Це справедливо практично для всіх товарів, але є і виключення. На додаток до вищезазначеного Закону діє Постанова Кабінету міністрів №172 (від 19 березня 1994 року) з затвердженого переліку товарів належної якості, які не можуть бути повернені в магазин! У цьому переліку по сусідству із зубними щітками, пуховими подушками
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.